Powered By Blogger

Tuesday 19 April 2011

hostel.....................

salam
jmpa g
.........................................................
saya skang dok kat hostel
dok ngan bebudak yg umur 23 tahun ke bawah n aku plak 23 thn ke atas...hakhakhakhak
no..no...no...
i'm xtua tp matured jek..
rasa coool giler sbb suma tgk kami dgn pandangan   "oooo...ni kakak KPLI"

Bilik?
sgt bess giler, ala-ala hotel...besau, selesa n sgt baik tuk tido sbb redup
kalo malas studi g aku xtau lar
patutnya aku bsyukur....

toilet,
termasuk gak tau dlm fasiliti hostel
besar, selesa n da byk shower
xyah berebut mandi pagi2x nk g class
dulu kat UPM...asyik beratur je
tp skang bgn kul bapa pon shower still da yg kosong tuk membersihkan badan saya....

Cafe,
tang ni xbape bess
makanan xsedap n manyak masin wooo
very salty

ok..smpai cni dl i tell my sweet stories
wait 4 my next entry beb!!!

 gmbr ni xde kaitan ngan entry...juz nk bgtau ni gmbar b4 masuk maktab n bujang trang tang tang

No comments:

Post a Comment